Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Elke van Doorn - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Elke van Doorn - WaarBenJij.nu
Zuid-Afrika!

Nog 8 dagen te gaan en dan ga ik toch echt voor 12 weken naar Zuid Afrika :D Er moeten nog een hoop dingen worden geregeld en worden afgehandeld voordat ik echt op pad kan.
Momenteel ben ik nog veel bezig met uitzoeken wat ik precies wil meenemen naar het zuiden en waar alles in moet!
Zodra mijn reis echt begint zal ik proberen zo vaak mogelijk iets te schrijven!!

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2014

De afgelopen weken

03 Mei 2014

Week 2, kruger

16 April 2014

Mijn eerste week bij Zanchieta!

09 April 2014

Eerste paar dagen
Elke

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2492

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 01 Juli 2014

Zuid-Afrika!

Landen bezocht: